Retourbeleid, retouren en claims
Retourbeleid, retouren en claims
Retourbeleid, retouren en claims
Retourbeleid
We garanderen een retourbeleid van 14 dagen voor al onze producten. Bent je niet tevreden met de producten die je ontvangt of voldoen deze simpelweg niet aan je verwachtingen, dan heb je altijd 14 dagen de tijd om de producten te retourneren, mits de producten in originele staat verkeren. Neem contact met ons op on gebruik te maken van ons retourbeleid.
Hoe kan ik goederen retourneren?
Je retourneert goederen als volgt:
Zo ga je te werk bij een retour: Bij het uitoefenen van het herroepingsrecht (open aankoop) betaal je zelf de retourkosten.
- Neem per e-mail contact met ons op en vermeld het ordernummer, de reden van retour en welke producten je wilt retourneren.
- Geef de verpakking af bij jouw lokale DHL-servicepunt. Vraag om een ontvangstbewijs waaruit blijkt dat de retourzending is ingeleverd en bewaar de bon totdat we de retourzending hebben goedgekeurd.
- Zodra we je retourzending hebben verwerkt en goedgekeurd, wordt er een retourbevestiging gestuurd naar het e-mailadres dat je bij de bestelling hebt gebruikt. Belangrijk: de goederen moeten worden geretourneerd in dezelfde staat als waarin ze bij jou werden afgeleverd.
Claims
Bij de uitoefening van het herroepingsrecht betaalt u zelf de retourvracht.
Dear Sam zorgt voor volledige compensatie in de vorm van een nieuw product wanneer een fabricagefout is vastgesteld. Het is belangrijk om het product bij aankomst zorgvuldig te inspecteren. Als een product beschadigd of anderszins defect is bij aankomst, dient een claim (indien mogelijk) binnen 7 dagen na ontvangst worden ingediend. Neem contact met ons op en wij zullen je verder helpen.