GET 2 POSTERS, PAY FOR JUST ONE + GRATIS VERZENDING VANAF €49

Vragen over bestellingen

Vragen over bestellingen

Hoe weet ik dat jullie mijn bestelling hebben ontvangen?

Ter bevestiging van ontvangst van je bestelling, sturen wij direct nadat de bestelling is geplaatst een orderbevestiging naar jouw e-mailadres.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Als je zeker weet dat je het juiste e-mailadres hebt opgegeven maar geen orderbevestiging hebt ontvangen, kan dit komen door technische vertragingen of de bevestiging is mogelijk onverwacht in je spamfolder terechtgekomen. Controleer je spamfolder. Twijfel je nog ergens over? Neem gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

Waar is mijn bestelling?

Onze levertijd is 3–7 werkdagen, gerekend vanaf de dag nadat je jouw bestelling hebt geplaatst. Je kunt jouw pakket volgen op de GLS-website met jouw verzend-ID.

Kan ik het afleveradres wijzigen nadat ik de bestelling heb geplaatst?

Er kunnen wijzigingen worden aangebracht in je afleveradres, afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gekozen en hoe ver je bestelling is gevorderd in het afleverproces. Voor hulp kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Neem contact met ons op als je jouw bestelling wilt annuleren. Tijdens onze openingstijden kunnen we wijzigingen aanbrengen tot het moment dat de goederen vanuit ons magazijn worden verzonden.

Zijn mijn gegevens veilig bij Dear Sam?

Alle verwerking van persoonsgegevens vindt plaats in overeenstemming met de Verordening Gegevensbescherming (ook bekend als de AVG onder de EU Algemene Verordening Gegevensbescherming). Zie onze algemene voorwaarden voor volledige informatie. We beloven dat we alle persoonlijke gegevens met de grootste zorg en verantwoordelijkheid zullen verwerken.

loading
loading
loading
loading
loading