GET 2 POSTERS, PAY FOR JUST ONE + GRATIS VERZENDING VANAF €49

FAQ

Levering en verzending

Levertijd

Onze levertijd is 2–5 werkdagen, gerekend vanaf de dag nadat je jouw bestelling hebt geplaatst.

Tracking van leveringen

Zodra het pakket naar DB Schenker is verzonden, wordt er een afleverbevestiging naar je verzonden. Het e-mailbericht bevat een link met een trackingnummer (ID) om je bestelling te volgen.

Hoe versturen jullie de goederen?

Alle bestellingen worden verzonden in een speciaal vervaardigde verpakking voor een snelle en veilige levering.

Wat zijn de verzendkosten?

Dit hangt af van de gekozen bezorgoptie. Afhankelijk van het land waar je vandaan bestelt, bieden we jou de beste bezorgopties. Op de afrekenpagina vind je de verschillende bezorgopties met bijbehorende verzendkosten.

Waar en wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Wanneer je pakket klaar is om af te halen, ontvang je een sms met een verzendnummer en informatie over waar je jouw pakket kunt ophalen.

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet afhaal?

Je hebt 14 dagen om het pakket op te halen nadat je het sms-bericht hebt ontvangen dat het pakket beschikbaar is voor afhalen. Daarna wordt het pakket naar ons teruggestuurd.

Retourbeleid, retouren en claims

Retourbeleid

We garanderen een retourbeleid van 90 dagen voor al onze producten. Bent je niet tevreden met de producten die je ontvangt of voldoen deze simpelweg niet aan je verwachtingen, dan heb je altijd 90 dagen de tijd om de producten te retourneren, mits de producten in originele staat verkeren. Neem contact met ons op on gebruik te maken van ons retourbeleid.

Hoe kan ik goederen retourneren?

Je retourneert goederen als volgt: wij betalen de verzendkosten als je je aan de volgende instructies houdt. Wij betalen echter geen extra bezorgkosten die ontstaan doordat je een andere bezorgmethode hebt gekozen dan door ons wordt aangeboden.

    1. Neem per e-mail contact met ons op en vermeld het ordernummer, de reden van retour en welke producten je wilt retourneren. We sturen je dan een digitale retourbon die je in dient te vullen. De retourbon is vooruitbetaald en is geadresseerd aan Dear Sam Europe AB en moet op je retourpakket worden geplakt met onze Dear Sam-verpakking.
    1. Geef de verpakking af bij jouw lokale DHL-servicepunt. Vraag om een ontvangstbewijs waaruit blijkt dat de retourzending is ingeleverd en bewaar de bon totdat we de retourzending hebben goedgekeurd.
    1. Zodra we je retourzending hebben verwerkt en goedgekeurd, wordt er een retourbevestiging gestuurd naar het e-mailadres dat je bij de bestelling hebt gebruikt. Belangrijk: de goederen moeten worden geretourneerd in dezelfde staat als waarin ze bij jou werden afgeleverd.
Claims

Dear Sam zorgt voor volledige compensatie in de vorm van een nieuw product wanneer een fabricagefout is vastgesteld. Het is belangrijk om het product bij aankomst zorgvuldig te inspecteren. Als een product beschadigd of anderszins defect is bij aankomst, dient een claim (indien mogelijk) binnen 7 dagen na ontvangst worden ingediend. Neem contact met ons op en wij zullen je verder helpen.

Betaling/betaalwijze

Hoe kan ik betalen?

We maken gebruik van Klarna Payment, waarbij je ervoor kunt kiezen om per factuur, in termijnen, per kaart of via Klarna te betalen. Op de website van Klarnas vind je informatie over de verschillende betaalmethoden. Neem contact op met Klarna als je vragen hebt over Klarna Payment.

Ik wil een kortingscode gebruiken, hoe doe ik dat?

Elke kortingscode moet worden ingevoerd in het veld "kortingscode invoeren" bij de tweede stap "Beoordeling en betalingen". Je kunt verschillende aanbiedingen niet met elkaar combineren.

Restitutie

Zie onze algemene voorwaarden voor volledige informatie.

Vragen over producten

Vragen over producten

Al onze posters zijn gedrukt op 240-grams Multidesign Smooth White-papier, een ongecoat papier van hoge kwaliteit uit de papierfabriek Clairefontaine in Frankrijk. Het papier is van archiefkwaliteit, het vergeelt dus niet na verloop van tijd. Het milieu is belangrijk voor ons. Al onze posters en prints worden gedrukt op papier dat is gecertificeerd door de FSC (Forest Stewardship Council) voor verantwoord bosbeheer en Het Europees Ecolabel. Onze drukkerijen zijn 100% klimaatneutraal en de productie van de posters voor dearsam.com is gecertificeerd met het Svanen milieulabel (vergelijkbaar met Het Europees Milieulabel). Lees hier meer over het FSC en het EU Ecolabel.

Waarom zijn niet alle ontwerpen in elke maat verkrijgbaar?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een bepaald ontwerp niet in elke maat wordt aangeboden. Het kan zijn om druktechnische redenen of omdat het ontwerp niet overkomt in bepaalde formaten.

Lijsten en kwaliteit

Wij bieden fotolijsten van de hoogste kwaliteit aan. Alle lijsten hebben zowel aan de lange als de korte zijde ophanglussen. Houd er rekening mee dat we momenteel geen lijsten buiten de EU aanbieden.

Speciaal geconstrueerd karton
Alle bestellingen worden verzonden in onze speciaal vervaardigde verpakking om jou een snelle en veilige levering te garanderen.

Wat is FSC voor verantwoorde bosbouw?

Bosbouwcertificering volgens de Forest Stewardship Council (FSC) betekent dat de bosgrond wordt beheerd volgens de principes en criteria van de FSC, zoals uiteengezet in de bosbouwnorm van FSC. FSC-gecertificeerde bosbouw houdt rekening met milieuwaarden en sociale overwegingen. Biodiversiteit, ecologisch waardevolle omgevingen en oude monumenten worden beschermd. Werknemers in de bosbouw moeten volgens afspraken veilige werkomstandigheden worden geboden. Een deskundig team houdt conform opdracht van de FSC rekening met sociale, economische en milieuoverwegingen. Bron:FSC

EU Ecolabel: het officiële milieukeurmerk van de EU

Het Europees Ecolabel is een Type 1-milieulabel. Producten die Het Europees Ecolabel mogen gebruiken, worden geïnspecteerd vanuit een levenscyclusperspectief van grondstof tot afval. De producten moeten voldoen aan strenge milieu-, functionele en kwaliteitseisen. Het niveau van eisen wordt continu verhoogd. Bron: EU Ecolabel

Vragen over bestellingen

Hoe weet ik dat jullie mijn bestelling hebben ontvangen?

Ter bevestiging van ontvangst van je bestelling, sturen wij direct nadat de bestelling is geplaatst een orderbevestiging naar jouw e-mailadres.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Als je zeker weet dat je het juiste e-mailadres hebt opgegeven maar geen orderbevestiging hebt ontvangen, kan dit komen door technische vertragingen of de bevestiging is mogelijk onverwacht in je spamfolder terechtgekomen. Controleer je spamfolder. Twijfel je nog ergens over? Neem gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

Waar is mijn bestelling?

Onze levertijd is 3–7 werkdagen, gerekend vanaf de dag nadat je jouw bestelling hebt geplaatst. Je kunt jouw pakket volgen op de GLS-website met jouw verzend-ID.

Kan ik het afleveradres wijzigen nadat ik de bestelling heb geplaatst?

Er kunnen wijzigingen worden aangebracht in je afleveradres, afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gekozen en hoe ver je bestelling is gevorderd in het afleverproces. Voor hulp kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Neem contact met ons op als je jouw bestelling wilt annuleren. Tijdens onze openingstijden kunnen we wijzigingen aanbrengen tot het moment dat de goederen vanuit ons magazijn worden verzonden.

Zijn mijn gegevens veilig bij Dear Sam?

Alle verwerking van persoonsgegevens vindt plaats in overeenstemming met de Verordening Gegevensbescherming (ook bekend als de AVG onder de EU Algemene Verordening Gegevensbescherming). Zie onze algemene voorwaarden voor volledige informatie. We beloven dat we alle persoonlijke gegevens met de grootste zorg en verantwoordelijkheid zullen verwerken.

loading
loading
loading
loading
loading