We starten Early Black Friday, ja, 50% korting op alle posters. Gebruik de code EBF50 bij het afrekenen., GRATIS VERZENDING VANAF €49

 
New Mags

Gucci

€ 99,50
loading

Productomschrijving

Een ongekende publicatie die Gucci laat zien als nooit tevoren, inclusief tot nadenken stemmende essays, commentaren, en gezaghebbende anekdotes samen met niet eerder gepubliceerde hedendaagse en archieffoto's. Gepubliceerd in samenwerking met de opening van het nieuwe Gucci Museum in Florence, Gucci is de ultieme viering van het wereldberoemde modehuis. Verteld door middel van een losse groepering van woorden, concepten, vormen en stemmingen, vertelt het boek zijn verhaal door middel van nieuwe conceptuele vormen en de vrije verbindingen tussen beelden, symbolen en objecten. Onder redactie van Gucci Creative Director Frida Giannini, met essays en tussenvoegsels van onder andere Katie Grand, Peter Arnell, Rula Jebreal, Christopher Breward en Stefano Micelli, is Gucci: The Making Of een dynamisch verslag van een zeer begeerd merk dat dit seizoen een must zal zijn voor iedereen met een liefde voor mode en een interesse in hedendaagse cultuur. Dit uitgebreide volume toont het genie van het modehuis door een exclusieve lens met een blik op de inspiraties achter het ontwerp.
Dit prachtige boek ontworpen door Arnell biedt een diepgaande blik op Gucci's oorsprong, identiteit, invloed en innovatie, inclusief fabricagemethoden en toe-eigening van kenmerkende materialen, in het verleden en het heden, en de invloed onder de high society en Hollywood. Het boek is een oprecht en persoonlijk eerbetoon aan het erfgoed en de invloed van dit iconische, veelzijdige merk.
Als erkenning voor de voortdurende samenwerking met UNICEF en de release van deze luxe editie, zal Gucci een donatie doen van US $250,000 om UNICEF's Schools for Africa initiatief te steunen.

  • Pagina's 384
  • Gewicht 3.2 kg
  • Taal English
  • Cover Hardcover
  • ISBN 9780847836796
loading
loading
loading
loading
loading